wtorek, 26 marca 2013

Fikuśnie paznokcie + wyróżnienie Liebster Blog

Znów paznokcie - tym razem troszkę bardziej skomplikowane ...

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak wykonać moim zdaniem bardzo efektowny manicure. Pomysł znalazłam na zszywka.pl i przyznaję się bez bicia, że sama na ten wzorek nie wpadłam. 
Wymaga on nieco wprawy i dodatkowych akcesoriów w postaci przyrządu do robienia kropek (może to być też łebek od szpilki) i cieniutkiego pędzelka, ale efekt wart poświęceń :)


Zaczynam oczywiście od nałożenia bazy. 
Następnie maluję wszystkie paznokcie jednym, najlepiej ciemnym kolorem - wybrałam brązowy.  











Następnie maluję na końcu paznokcia, dwoma pociągnięciami pędzelka, wzorek przypominający serduszko (a raczej jego górną część).

Kolejnym krokiem jest obrysowanie górnej krawędzi "serduszka" białym lakierem - używam do tego cieniutkiego pędzelka.
Pod białym lakierem maluję kropeczki tak by układały się mniej więcej w kształt utworzony przez białą kreskę. Kropki powinny być stosunkowo duże.
Na białych kropeczkach maluję mniejsze, brązowe kropeczki aby uzyskać efekt białych kropek pustych w środku.

Nad białą kreską maluję drobne białe kropeczki układające się w ten sam kształt - najlepiej zacząć od kropki w samym środku, która powinna znajdować się tuż nad dziubkiem (?), a resztę malować po łuku.


Wszystko pokrywamy warstwą bezbarwnego utwardzacza. Pamiętajcie żeby poczekać aż wzorek wyschnie, inaczej kropki i kreski Wam się porozmazują (ja niestety byłam niecierpliwa i pierwszy paznokieć w ten sposób załatwiłam :( ).

A tak prezentuje się gotowy manicure 
- nie zdecydowałam się na ozdobienie wszystkich paznokci, bo chyba jednak "co za dużo, to nie zdrowo" ;)




Wyróżnienie Liebster Blog

A teraz druga część :) 
Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie Liebster Blog. Trafiło ono do mnie od Świństewka Justynki. Jest mi naprawdę bardzo miło i bardzo za to dziękuję :* 

Liebster Blog jest wyróżnieniem kierowanym do innego blogera jako uznanie za "dobrze wykonaną robotę". Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Osoby nominowane informujesz na ich blogu. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto pytania, które otrzymałam od Świństewka Justynki:
1. Rower, samochód czy pieszo?
- Jestem leniuchem i pupsko mi przyrosło do siedzenia więc: na co dzień samochód :( Ale uwielbiam też chodzić na długie spacery :)
2. Na słodko, na ostro czy na słono?
- Wszystko!!! Im więcej jedzenia tym lepiej! Ale najczęściej chyba na słodko :)
3. W co się ubierasz do spania?
- Ciepła pidżamka i obowiązkowo skarpeteczki - jestem zmarzlakiem :P
4. Ile czasu dziennie spędzasz na makijażu?
- Taki codzienny makijaż to ok 10-15 min. Wieczorowy 30 min. albo i więcej :P
5. Ulubiony deser?
- Bardzo trudne pytanie! Ale na pewno uwielbiam taki torcik na biszkopcie z odrobiną masy budyniowej wyłożony truskawkami i oblany galaretką. I bajaderki i ciasto a'la Snickers i w ogóle wszystko! :)
6. Jakim jednym przymiotnikiem opisałabyś swojego najlepszego przyjaciela?
- SiostraZWyboru (nie dało się jednym :P)
7. Najdziwniejszy sen?
- Każdy sen jest dziwny :P Generalnie taki, w którym wszystko jest wszystkim: np. jestem w domu, który jest jednak centrum handlowym i znajduje się nad samym brzegiem morza (zmyślam, bo to miała być ilustracja przykładu). 
8. Ulubiony superbohater?
- Czarodziejka z Księżyca!
9. Okulary czy soczewki?
- Okulary. 
10. Największa "trauma" z dzieciństwa?
- Przedszkole, "dni otwarte", ja lat 3 (?), leci "Lambada" i Pani przedszkolanka pyta: "Jak się tańczy Lambadę? No pokaż jak się tańczy ...". Ja zaczynam kręcić pupą, a cała sala wybucha śmiechem... Trauma! Teraz się domyślam, że to był pozytywny śmiech, ale wtedy poczułam się wyśmiana :(
11. Najpiękniejszy dzień w życiu?
- Za trudne pytanie :P 

Jeśli chodzi o nominacje i moje pytania, to zamieszczę je w następnym wpisie, bo wybór wcale nie jest łatwy :)


Na koniec jeszcze tylko małe usprawiedliwienie - bardzo chciałabym zamieścić kilka fryzur "krok po kroku" (bo to również miało się pojawiać na blogu), ale trudno jest zrobić dobre zdjęcia, które faktycznie oddadzą czynności, które należy wykonać. Jak tylko wpadnę na genialny pomysł jak to zrobić, na pewno pojawią się wpisy na ten temat :)

Dziękuję za uwagę i do następnego :)
A może jakieś propozycje, pytania? Piszcie :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! Każda opinia się dla mnie liczy. Na pytania chętnie odpowiem. Komentujących oczywiście odwiedzam :)
Komentarze obraźliwe i wulgarne będą usuwane.