poniedziałek, 11 marca 2013

Namazane paznokcie ombre

Na dobry początek, pokażę Wam jak zrobić "namazane paznokcie ombre"

namazane ombre
Ombre to określenie cieniowania. Stosuje się je przy koloryzacji włosów, a także do zdobienia paznokci. 
Istnieją różne metody wykonywania tego typu manicure - można kolejne paznokcie pomalować o odcień ciemniejszym/jaśniejszym lakierem lub wycieniować każdy paznokieć z osobna. 
Dzisiaj pokażę Wam jak wykonać coś, co nazwałam "namazanym ombre".

użyte lakiery i pędzelek (można taki kupić np. w AVON)
paznokcie pomalowane odżywką



Najpierw nakładam na paznokcie bazę: użyłam kupionej wczoraj odżywki przyspieszającej wzrost paznokci - po dłuższym stosowaniu podzielę się z Wami opinią na jej temat (na powyższym zdjęciu, pierwsza od lewej). 









Następnie maluję paznokcie jasnym, beżowym lakierem (drugi od lewej na zdjęciu wyżej). 

beżowy lakier



Kolejnym etapem jest namalowanie, przy użyciu pędzelka do zdobienia paznokci, nieregularnych paseczków wzdłuż paznokcia - zaczynam mniej więcej w jednej trzeciej długości i kieruję pędzelek ku górze. Użyłam lakieru w kolorze fumo (trzeci od lewej na pierwszym zdjęciu).


beż i fumo




Teraz używam ostatniego koloru - ciemnego, perłowego fioletu (drugi od prawej na zdjęciu z lakierami). Nanoszę go nieregularnie, tym samym pędzelkiem, od połowy paznokcia, aż do jego końca.




Na koniec nanoszę na paznokcie warstwę przezroczystego lakieru dla wyrównania powierzchni, utrwalenia manicure i nadania połysku - ja użyłam utwardzacza do paznokci (to też jest mój nowy nabytek - napiszę więcej po dłuższym stosowaniu). 







A tak prezentuje się gotowy manicure: 


Tak wygląda w wersji różowo - fioletowej:





























Mam nadzieję, że Wam się podoba i skorzystacie z moich podpowiedzi. W razie pytań - piszcie śmiało w komentarzach.

Miłego mazania :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Naprawdę bardzo mi miło i cieszę się, że przypadł do gustu :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! Każda opinia się dla mnie liczy. Na pytania chętnie odpowiem. Komentujących oczywiście odwiedzam :)
Komentarze obraźliwe i wulgarne będą usuwane.