piątek, 5 kwietnia 2013

Wyróżnienie Liebster Blog - moje nominacje i pytania

Obiecana wcześniej druga część Liebster Award


Pisałam jakiś czas temu, że otrzymałam od Świństewka Justynki wyróżnienie Liebster Blog :) Jest to nagroda za "dobrze wykonaną robotę". Zamieściłam już swoje odpowiedzi (tutaj), ale zabawa polega też na tym, aby nominować kolejne blogi i zadać blogerkom pytania od siebie. Zatem do dzieła :)

Moje pytania:

  1. Wiosna czy lato?
  2. Morze czy góry?
  3. Paznokcie długie czy krótkie?
  4. Makijaż mocny czy delikatny?
  5. Książka, film czy serial?
  6. Ulubiony kosmetyk?
  7. Włosy upięte czy rozpuszczone?
  8. Wymarzone miejsce na wakacje?
  9. Co zabrałabyś na bezludną wyspę (5 przedmiotów)?
  10. Jesteś sową czy skowronkiem?
  11. Jakiej najchętniej muzyki słuchasz?

Nominowane blogi: 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :)
    odpowiedzi znajdziesz na samej górze w tym wątku: http://marlenails.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację i błyskawiczną odpowiedź! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. oj dziekuje dziękuję :) w najblizszym poscie oczekuj odpowiedzi :) miłe pytanka :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! Każda opinia się dla mnie liczy. Na pytania chętnie odpowiem. Komentujących oczywiście odwiedzam :)
Komentarze obraźliwe i wulgarne będą usuwane.